» Biblioteket och museum :)

Vart ska jag börja? Dagen började tidigt, lite för tidigt tycker jag. Theo vaknade nämligen strax efter kl 05. Jag försökte få honom att somna om men vid halv 6 gav jag upp. Gick upp och tände alla ljus i köket och åt frukost i ljusskenet med båda barnen eftersom Oskar vakna strax efter att vi gick upp :)

Vid halv elva mötte vi upp Jennie och Björn och åkte upp på stan. Vi började på biblioteket där vi lämnade tillbaka och lånade nya böcker. Sen vidare till Pizza Planet för lunch och efter det en promenad till läns museumet :)





Barnen lekte vaktmästare och fixade i "våran trädgård"



Vi skrev runskrift ; Oskar Björn



Theo vill nog leva lyxliv för han gick hit flera gånger och kollade ;)





En toppen dag med super trevligt sällskap :) Theo har bara sovit 30 min under dagen, så han somnade gott kvart i sju :) Nu på kvällen har vi haft vårat obligatoriska fredagsmys och ikväll satt hela familjen och tittade på Scooby Doo. Nu sover Oskar också och jag ska snart lägga mig jag också :)

Kärlek ♥


Anonym
04 Oktober, 2014 - 20:52

Super mysig fullspäckad dag♡ Björn tyckte vi skulle göra om allt igen imorgon:-).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback