» Fredag

Hej på dig
 
Känns som att bloggen har hamnat i skymundan.. förlåt :(
 
Vi har iaf haft en bra vecka. Vi har varit på dagis och lekt, haft dejt med Viktoria och så var vi hos mamma och pappa på valborg och åt middag. Tyvärr vart det ju sånt tråkigt väder så det blev ingen majbrasa för oss iår :(
 
Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Jag och Henke har börjat introducera Disney filmer för Oskar och igår började vi med Lejonkungen :) Oskar tyckte att den var bra, men lite läskig i slutet så då ville han sitta och kramas lite :)
 
Idag så har vi inte heller gjort något speciellt. Oskar hjälpte mig att göra korvstroganoff och han vart otroligt lycklig över att kunna hjälpa till :)
Theo fick för första gången smaka egengjord mat och till Oskars glädje så åt han upp en hel skål :)
Idag fick Theo även testa mjölk för första gången :)
 
 
Oskar kom till mig förut, super lycklig "Mamma kolla jag har mustach"...
Bläck i ansikte, hals och mage jo jag tackar :)
 
Nu forstätter vi med disney temat här hemma. Oskar har nyss kollat klart på Aristocats och ska snart få se nånting annat :)
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback