» Världens bästa och avloppsvatten

Hej vännen min!
 
Först ska jag börja med att skriva en liten hyllning till min underbara pappa som fyllde 50år igår :)
 
Till min underbara Pappa ♥
Jag vet att många säger att dom har världens bästa pappa men DU är verkligen världens bästa pappa på alla sätt och vis. Du ställer alltid upp och jag vet att du alltid finns där för mig/oss.
Jag vet att jag kan prata med dig om allt och vi har/kan skratta mycket tillsammans.
Du har sen 4 år tillbaka varit VÄRLDENS bästa morfar till Oskar och i 7 månader även till Theo.
Du är en manlig figur som mina barn kan/kommer se upp till och jag vet att du kommer lära dom mycket saker som dom kommer ha nytta av i sina liv ♥
Vi älskar dig så otroligt mycket och vi är lyckliga över att just DU är vår pappa/morfar ♥♥
 
Idag var det ju inte roligt att vakna upp.. efter att ha druckit morgonkaffet och gett Theo sin gröt till frukost ringde min mamma och sa att jag skulle läsa na.. DRICK INTE VATTEN med stora röda bokstäver,,
Under dagen har man ju kunnat läsa om varför och jaa inte fan är det mysigt.Så jag tog med mig båda kidsen för att handla lite mjölk ost osv osv..
Var där kl 10 när dom öppnade och det var kö IN och folk bokstavligen talat skyndade sig till vatten/drickorna. Jag såg folk som köpte hela kundvagnar fulla med vatten!!
Man undrar ju om folk tror att vi ska ut i krig eller om vi kommer vara "utan" vatten i flera månader..
Jag köpte 3 1,5l vatten men jag upptäckte att det var kolsyrat (trodde jag tog utan). Men jag har kokat och fixat så vi har vatten så vi klarar oss :) Och behöver vi mer så är det ju bara att vi kokar :)
 
Nu ska jag fortsätta med mitt söndagsmys :D
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback