» Tisdag

Den här helgen har jag haft annat för mig än att blogga.. tyvärr.. eller sanningen är den att jag inte har orkar/haft lust.
Vi har ju haft underbart väder så vi har varit ute mycket och lekt :)
I lördags var vi ute på gården och lekte
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags tog vi en promenad  till mamma och pappa och även då var vi ute och lekte, men dom korten har jag tyvärr på mobilen. Får börja ta med mig systemkameran överallt :)
 
Igår var vi hemma och tog det lugnt. Jag och Oskar pysslade och målade glasburkar, mera fina ljuslyktor här hemma :)
 
 
 
Idag så mötte jag upp mamma sen blev det en tur upp på stan och JÄVLAR vad jag har shoppat ;D
Har ju sålt lite gamla bebis saker och växlat in lite sparpengar, och för det blev det nya kläder till Oskar :)
Theo har ju en hel del kläder + att han tar ju över Oskars gamla :) Men Theo går inte helt lottlös, jag skickade efter en "overall" som kommer vilken dag som helst :)
MEN detta fick Oskar idag
 
 
 
 
 
Dom här kläderna ville han ta på sig på en gång :)

Även idag var vi ute på eftermiddagen, Sparkade boll och grävde i sanden. Underbart att kunna vara ute på det här sättet. När det är kallt och eländigt vill man ju knappast vara ute..

Imorgon hoppas vi på en lika underbar dag :D
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback