» Försvunnet inlägg och tvätt

Igår kväll när jag låg i sängen så skrev jag ett inlägg och la upp bilder.. MEN så började Theo gråta och skrika i hans säng så när jag lägger ifrån mig mobilen råkar jag komma åt knappen som trycker bort PRECIS allt... så jävla typiskt!

Jag bjuder på gårdagens bilder idag istället. Vi var ute och lekte i det fina vädret och Oskar ville hjälpa till med att gunga Theo :)











När vi kom in tyckte jag att det var dags att dammsuga bort all sand och att även passa på att torka golven. Det sistnämnda fixade Oskar åt mig :)



Idag är det tvättstugan som gäller mellan kl 13-16. Soff klädseln ska ÄNTLIGEN bli ren och fin



Och så klart alla kläder, sängkläder och handdukar :)
Ska även passa på att vara ute lite mellan varven och njuta av solen.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback