» Besök och 4års kontroll

Igår så hade vi besök av underbara Oliver :) Han följde med och hämta Oskar på dagis vilket var otroligt populärt :) jag fick ingen notis alls utan jan sprang direkt till Oliver! Sen hem och leka med alla nya saker och Oskar visade stolt sitt nya garage (maggan och Micke det är en otroligt bra och uppskattad present)
Vi lagade mat och myste till det genom att sitta i vardagsrummet och samtidigt titta på film :) inte det bästa för Oskar fastande så i filmen så han fick inte i sig så mycket. Han satt mest och gosade :)


Även mamma och pappa titta förbi. Pappa satte upp en hylla i Oskars rum där alla nya spel och pussel ska vara :)

Idag så hade jag och Theo besök av Matilda och lilla Jamie. Vi käkade lite lunch/frukost innan hon kollade på lite kläder.
Sen var det dags att hämta Oskar för att gå till Bvc, 4års kontroll :)
Han fick göra:
*ett syn test och ha en "piratlapp" över ögat
*gå balansgång
*räkna
*berätta om bilder
*måla ett kors
*vägas och mätas 15,8 kg och 1m lång
*hörsel test

Han klarade allt PERFEKT :) Så himla duktig och han lyssnade jättebra när Anette frågade honom något. Flera gånger sa hon att vi har såna otroligt fina pojkar och det har vi verkligen ♥


Nu ska jag försöka sova, har dom senaste kvällarna lagt mig runt 12 vilket känns väldigt sent för mig. Har upptäckt att Theo sover bättre nära mig så han ligger nu i stora sängen, men jag börjar alltid lägga honom i hans säng :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback