» Måndag

Hallå där :)
 
Nu sover båda ungarna eller ja en iaf, Oskar har precis lagt sig :)
 
Idag blev det en liten trip hem till mamma och pappa där vi käkade lunch och middag innan vi åkte hem och tog hand om alla kvälls bestyren :)
Nu önskar jag bara att vädret kan bli kanon igen så man kan få vara ute och njuta av solens strålar :)
 
Jag lovade ju er lite bilder från igår och här kommer det, Tyvärr har jag inte fått ett kort när Oskar har på sig riddar manteln och svärdet han även fick :) Men jag ska försöka ta det kortet så du kan få se hur riddar Oskar  :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag sa till Henke igår när han kom hem från jobbet, att i augusti 8-12 så är det medeltids dagarna i Arboga och att det vore kul att åka dit och se på riddarspel och lite annat :) Jag tror att Oskar skulle gilla det :)
 
Nu ska jag njuta lite av lugnet innan även jag ska sova. Hoppas att det är bra väder imorgon så man kanske kan vara ute och leka lite.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback