» Egentid

Hej fina du

I lördags hände något som inte har hänt på väldigt länge, jag var ute och hade en trevlig kväll med vänner :) Barnen fick vara hemma med Henke och ha det mysigt.
Började dagen med att åka till Josefine där vi kollade på film och beställde hem kina mat :) Sen blev det dags att göra sig iordning för utgång :)




Vi hamnade på uteserveringar och jag hade en jätte trevlig kväll. Visst jag var vidrigt trött när jag kom hem och vissa stunder undrade jag vad i helvete jag gjorde ute haha men som sagt trevligt var det :)

Idag tog vi en cykeltur till mamma och pappa. Oskar cyklade själv och var super duktig ich lyssnade perfekt :)
Nu på kvällen hade Oskar och jag myspys med glass och scooby :)

Nu ska jag sova precis som mina små änglar :) Natti natt mina vänner :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback