» Klaga, stan och slottet

Usch nu kommer jag klaga, denna äckliga värme tar kål på mig! Fläkten hjälper verkligen inte och "ovädret" som var igår var inte heller till större hjälp.
Men samtidigt vill jag inte klaga för att det kunde ha varit värre, en kall sommar med ingen sol.. men denna värme :/

Jaja hur som helst. Idag tog jag och ungarna bussen upp på stan där vi mötte upp Josefine. Vi shoppade lite, lunchade på mcdonalds och "turistade" på slottet :)
Eller Josefine fick stå för den mesta shoppingen, allt jag handla var batterier och kalsonger till Oskar ;)
Moster var även super snäll som köpte en lego byggsats till Oskar som vi genast byggde ihop hemma :)






Anledningen till att vi gick till slottet är för att jag och Oskar pratade om det när vi åt frukost och då sa han att han ville gå dit :) När vi väl var där fick han sitta på en kanon och i fängelse ;)











Tyvärr var vi aldrig inne i själva slottet då det behövdes biljetter (?) och en guidad visning.
När vi kom hem så byggdes det som sagt lego :)



Vi får väl se när han vill ha sönder den för att bygga en annan variant :)

Nu ska jag försöka sova lite. Imorgon ska Henke jobba natt så innan det vill jag att vi kommer iväg och stor handlar lite. Kylen börjar eka så tomt det är ;)

Sov så gott :)
Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback