» Fredag

Eftersom jag/vi inte har gjort något speciellt om dagarna så har jag låtit bli att skriva. Men nu ger är jag här och jag ska återigen försöka med minst ett inlägg med bild varje dag :) Sounds good?
 
Det har regnat mycket vilket har gjort att vi har fått spendera våra dagar inne. Skit tråkigt.. Måste köpa hem lite mer pyssel material så vi kan pyssla lite :)
Har kollat och hittad en hel del på Panduro som kan vara av intresse :)
 
Idag så kom Maggan hit och tog med sig Oskar ut och lekte. Ungen var blöt från topp till tå när han kom in då dom hade lekt vid fontänen uppe vid centrum :)
 
Var även uppe på vinden igår och tog ner nästa lass med kläder till Theo, snart dags för 86 :) Mycket kläder var i 86/92 men det passa. Insåg dock att vi beöver införskaffa oss en till byrå då inte alla kläder får plats. Just nu delar ju Henke och Theo på en men båda behöver ha en egen. Tur att IKEA är så bra ch billiga, ett besök dit någon dag ;)
 
Nu sover båda barnen, men Theo vaknar från och till och är ledsen. Ytterligare en tand är på väg upp och Theo är extra mammig. Jag ska hela tiden bära honom och varje gång jag går så blir han ledsen. Jag hoppas att det snart kommer gå over och att min glada lilla skrutt kommer tillbaka :)
 
Syskon kärlek ♥
 

Dags att stänga av alla apparater här hemma för nu lockar sängen :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback