» måndag förmiddag

Hur jag ska klara av denna dag är för mig ett mysterium.. Natten har varit OTROLIGT jobbig och jag börjar tröttna på att ha en bra natt sen fem jobbiga därefter.

Jag hade redan tillräckligt svårt för att somna igår, låg och vred och vände mig i sängen. Theo vaknade från och till och gnydde. Oskar drömde mardrömmar, fick självklart sova inne hos mig. MEN det betydde att han låg på mig, sparkade mig och tog upp hela sängen för sig själv. 
Vid tre tiden tyckte Theo att nej nu ska jag vakna och vara vaken i EN timme.. Fick gå fram och tillbaka och vyssja och gunga honom i famnen. Han var inte alls ledsen, utan bara klarvaken.
 
Nu sover han, men kommer nog snart vakna. Så jag hoppas att han kommer sova mer i vagnen. Oskar leker och livar runt och jag har fått säga till ett x antal gånger att Theo sover men njaaa. 
Vi ska iallafall vara redo och fit for fight sen när vi ska på kalas :) Äta lite lunch innan bussen går, trots att det är "onödigt" då Oskar är inne i en period då han inte vill äta mat. Det enda som funkar är smörgås, yoghurt eller pannkakor.
 
Ska ta kort på Henkes OTROLIGT fina inslagning på Felicias paket ;) Kommer nog bli en hel del skratt när det kommer fram.
 
 
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback