» Lite gott och blandat

Hej fina du
 
Helgen har varit lugn och skön :)
 
Fredags: Alla hjärtans dag, och romantisk och mysig som jag är, så fick mina pojkar lite goda choklad hjärtan :)
 
Sen åkte vi hem till Josefine och åt lunch och fika lite. Mysigt med andra ord :)
Mys bröderna hade lite kvälls mys :)
 
Lördag: Lugn hemma dag. Vi lekte och kollade på melodifestivalen.
 
Söndag: Inget värt att nämna. Oskar ville hålla i Theo och gosa lite. Och självklart får han göra det :)
 
 
Idag så var vi ute och lekte i det underbara "vår" vädret. Tyvärr så är dom bilderna på min mobil så dom får jag lägga in i ett annat inlägg :)
När vi varit ute ett tag så gick vi in för att äta och leka ännu mer. Jag och Oskar har börjat bygga mycket med små lego och idag var det inget undantag.
Vi har jätte roligt när vi bygger :)
 
Vi har haft lite jobbiga kvällar/nätter med Theo dom senaste dagarna. Vi misstänker att hans tänder är på g för han dreglar mer än vanligt och äter på precis ALLT. Han börjar tok skrika och blir helt hysterisk, vilket ä jobbigt som fan när det händer kl halv tre på natten :(
Försöker med alvedon men det verkar inte hjälpa :(
 
 
 
Nu ska jag dricka min smootihe och sen se om mini skrutten vill sova snart. 
Sen hoppas vi att natten går bättre dom senaste
 
Kärlek
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback