» Ytterligare en sjuk (?) och julaftons bilder

Nu sitter jag hemma i våran soffa med min nya gosiga morgonrock som jag fick i julklapp :)
Theo sover sen 2 timmar tillbaka och Oskar somnade för en liten stund sen :)
Det blev en jobbig natt för oss alla då det blev Oskars tur att bli dålig :( Men det har inte hänt något sen i förmiddags så vi håller tummarna på att det kanske bara var en engångsförteelse :)
Han har iaf fått i sig en massa föda så det är ju bra det. Jag kommer iaf ligga på helspänn OM något händer,
 
När jag/vi kom hem så blev det att städa lite och sen få in alla nya leksaker i barnens rum :) Oskar hjälpte till så det gick fort och vi gav varandra ideér om vart/hur vi kunde ställa allt :)
 
Bilder ifrån julafton :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev 3 jätte mysiga dagar tillsammans med mamma och pappa. Men nu är vi som sagt hemma och det är jäkligt skönt det också :)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite.

Vi har lovat Oskar att vi ska spela en massa nya spel imorgon :) Jag ska även ge dig en mer detaljerad lista över vad jag och barnen har fått i julklapp :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback