» Godmorgon

Gomorgon..
 
Eller god förmiddag kanske låter mer korrekt ;)
 
Tredje advent och 10 dagar kvar till julafton. Är jag den enda som räknar ner dagarna nu?
Vill se barnens glada ansikten när alla julklappar kommer fram och ska öppnas. Ska bli så kul att se om Theo kan låta bli alla julklappar under granen eller om dom öppnas på engång allihopa ;)
 
Jag har själv hört historien om hur jag som liten gick upp på natten/morgonen och öppnade ALLA julklappr :)
 
Vad har vi gjort dom senaste dagarna då? Inte mycket, jag har varken haft ork eller intresse att skriva/uppdatera men vi har ju inte varit helt sysslelösa.
 
Det har varit lucia firande på dagis och det var en fin liten tomte som stod framför alla föräldrar och sjöng med sina kompisar. Oskar ville ju självklart att även Theo skulle vara tomte den dagen :)
 
 
 
 
Theo har ju även ätit penicillin sen i tisdags och vissa dagar/stunder har han tagit medicinen utan att bråka, andra stunder har det varit en kamp som har gjort både mig och Theo ledsna.
Vid dom bra stunderna har Oskar hjälpt till och då har Theo tagit medicinen utan att bråka :)
Världens bästa storebror säger vi hela tiden att Oskar är och det är han verkligen. Theo har till och med visat flera gånger att Oskar ska sitta med oss när medicinen ska tas :)
Älskade ungar ♥
 
Helgen har varit lugn och stillsam. Oskar ville inte gå på årets sista bollkul igår, han ville istället sitta hemma under en filt och gosa samtidigt som han tittade på Disney Junior på min telefon :)
Inga fel det heller :)
 
Idag ska vi på adventsfika hemma hos Josefine. Men innan vi ska dit ska vi göra oss iordning, äta lunch, sova middag och handla lite :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback