» Fy fan

Vart ska jag börja? Natten till idag började ju bra, Theo somnade i sin säng och Oskar hade lite svårigheter att komma till ro men även han  somnade. 
Första gången Theo vaknade var strax innan kl 00, jätte ledsen och upprörd. Fick sitta i soffan ett bra tag. Sen vakna Oskar och ville sova hos mig, sen andra gången var han törstig. 
Efter det brakade helvetet loss runt kl 2 tiden. Theo hosta tills han kräktes sen fortsatte det hela natten fram till kl 07.30
Vi sov kanske max  40 min åt gången sen vakna säker 30 -40 minuter mellan varje omgång. 
Med andra ord inte speciellt mycket till sömn. 

Sista omgången han kräktes var imorse som sagt sen dess ingenting. Han har lekt, busat och sovit en del. 
Han har ätit lite men druckit desto mer. 
Vi vet inte vad kräkningarna beror på eller vad det kan vara. Men för säkerhets skull så tvingar jag oss alla att missbruka desinfektions medel. Jag och Henke har även tagit vitpeppar korn för ja jag tror på det.
Har tvättat och torkat överallt och imorgon ska hela soffan tvättas.

Nu sover Theo djupt bredvid mig. Inatt får han sova i sängen hos mig medans dom stora grabbarna sover i soffan till Oskars glädje  (tro det eller ej )
Jag ska se nu om jag orkar läsa lite i Keplers nya bok "stalker" eller om jag kommer somna rätt så omgående. 

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback