» frånvarande

Hej finaste 

Förlåt för att jag har varit så frånvarande. Jätte länge sen ju. Veckan har gått i ett och vi har hittat på saker nästan varje dag. Oskar har lekt hemma hos en annan dagis kompis, vi har haft besök av Josefine, Viktoria och Nova, Maggan och Micke. Jag och Theo har även hunnit en runda på stan där Theo fick sitta i knät på en lego tomte :)

Jag har även världens bästa syster som ville julklapps shoppa med mig så nu är lite saker till barnen inhandlat men det ska bli lite till :) 

Idag var det bollkul och Oskar hade super roligt som vanligt. Roligast är alltod hinderbanan men idag testade han på de flesta lekar som lektes. Theo fick vara hemma hos mormor och morfar :) Henke skulle egentligen ha varit ledig men som ringde honom igår och fråga om han ville jobba. Men vi har ju inte hängt läpp för det. Dagen spenderades istället hos mamma och pappa efter bollkul :)

Nu har jag precis lagt mig. Rätt så trött idag. Imorgon är det 2a advent och jag har lovat Oskar en riktig mys frukost :)

Kärlek ♥ 


Anonym
06 December, 2014 - 21:56

Oh kanske tomten 😘❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback