» Toppen dag och påbörjat projekt

Oskar har haft en toppen dag på förskolan och han har lekt massor med alla sina kompisar :) Han åt (ovanligt) massa mat och alla fröknar var otroligt chockade över hur stor han har blivit under sommaren. Jag ser ju inte det på samma sätt men han har säkert växt en del :)
Efter dagis så blev det ett snabbt mellanmål medans vi väntade på att Henke skulle hämta oss :)



För idag kom jag äntligen ut till Ikea och jag har äntligen fått påbörja mitt projekt med att skapa mer ordning i Oskars rum med mer förvaring :) Oskar fick välja själv så han var delaktig i omvandlingen :) Än så länge har vi bara byggt ihop och placerat ut sakerna. Imogon ska vi gå igenom allt, kasta det som är trasigt, och ta bort det vi inte leker med :)
Så det är lite kvar innan du får se bilder, men jag kan visa hur duktiga båda mina barn är på att hjälpa till ;)




Theo var den som hjälpte till mest, men det tog ett tag ;)
Nu ska jag sova, båda barnen och mannen sover sen 2 timmar tillbaka.
Imorgon är det dagis igen och jag och Theo ska kanske promenara upp på stan en stund :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback