» Sovmorgon och status

Godmorgon!
 
Ja jag säger att det är morgon för vi fick nämligen sovmorgon til kl 8 idag!
Kan ju ha att göra med den jobbiga natten till igår att Oskar som så länge, men Theo vaknade också kl 8 :) Det var hur som helst otroligt skönt att sova från 22 - 08 :D
Oskar har haft en bra natt han också. Han sov hela natten och har inte vaknat en enda gång. Så vi behöver nog inte hämta ut någon antibiotika till honom :) Febern är borta och han är redan i full fart med att leka med alla sina saker :)
 
 
Idag vet jag inte vad vi har för planer, kanske stan vi får se.
Nu ska alla räkningar betals in sen ska jag hoppa ur pyjamasen och göra mig redo för dagen :)
 
Kärlek♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback