» snabb uppdatering

Tänkte köra med en liten uppdatering innan jag snart ska stänga mina ögon och sova :)

Gårdagen blev lugn, jag och barnen cyklade hem till mamma en sväng och sa hej. Henke fick åka in och jobba då dom behövde honom :) Så han jobbar nu med fram till kl 6 men sen om jag har fattat det rätt så ska han vara ledig tills på måndag :)

Idag blev det en promenad upp på stan med båda kidsen då Oskar inte alls ville gå till dagis. Barnen behövde lite nya pyjamaser och dom hade ett bra erbjudande på hm, handla för 500 och få 100 kr i rabatt. Så det blev 2 pyjamaser var och en ny fleece tröja till Oskar :)

Nu på eftermiddagen har vi haft Oliver här :) Bjöd på middag och han hade med sig glass till efterrätt :) När Theo somnat satte vi oss i soffan och kollade på "Landet för längesedan". Oskar älskade den så nu måste jag hitta resterande filmer till honom :)


Nu ska jag gå på dejt med John Blund ;)

Kärlek ♡


Anonym
27 Augusti, 2014 - 22:38

Fin bild 😍


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback