» Morgon stund

Godmorgon

Här hemma har vi redan ätit frukost och just nu håller Theo för fullt på med att upptäcka och utforska Oskars alla bilar.
Hur Oskar reagerar på det?

Han är inte hemma för han följde nämligen med sin farmor igår ut på landet för att spendera helgen där. Jag erkänner, det var sjukt jobbigt igår (grät lite till och med) men efter att jag pratat med Marika och fått uppdatering på kvällen så kunde jag slappna av. Han har det kul och det är huvudsaken :) Jag har aldrig varit ifrån honom mer än en natt så självklart känns det konstigt och jag saknar honom otroligt mycket men jag får krama och gosa med honom igen imorgon :) ♡ Han kommer ha en fantastisk helg och redan igår hade han och Leon vatten krig med alla vuxna :) Jag köpte nämligen 2 vatten gevär som Oskar fick ta med sig :)

Nu ska vi fortsätta leka och utforska alla leksaker här inne i Oskars rum :)








Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback