» Mini firande idag :)

Ja herregud vad tiden går fort, min lilla ögonsten är nu 1år gammal och min stora ögonsten fyller 5 (?!)år om 7månader.. Jag vet jag vet, det är ett tag kvar men vafan?? VART TAR TIDEN VÄGEN?!
 
Vi började i imorse med lite mys frukost med 1 tänt ljus och sång för födelsedagsbarnet. Haha godingen satt där i sin stol och tittade på oss som om att vi vore dumma i skallen allihopa :)
Sen har vi bara lekt och myst inne hela dagen eftersom regnet har vräkt ner. Oskar har knappt lämnat Theos sida så idag har dom verkligen varit helt oskiljaktiga ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag var/är Henke ledig från jobbet så efter att han sovit ut så hade vi ett litet minikalas hemma för Theo bara vi i familjen ♥ Paket öppning även idag såklart :)
 
 
En spelande låtande hund, varje gång man kör framåt/bakåt så skäller och gör hunden ljud ifrån sig. Även sånger spelas :)
 
 
Presenten blev populär både hos Theo och Oskar :) Fick ta med mig Theo hem till mamma och pappa för att få upp batteriluckan till hunden. Mina verktyg passade inte, så tur hade jag fått en extra nyckel till dom och så bor vi ju rätt så nära varandra :)
 
Nu sover dom båda barnen gott i sina sängar :) Jag ska nog lägga mig jag också för usch vad illamående jag är. Åt nyss en nektarin.. kanske var dålig?
 
Kärlek ♥


Anonym
12 Augusti, 2014 - 21:37

Så fina bilder 😘❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback