» Tisdag

Just nu sitter jag nyduschad och insvept i en gosig filt och myser i soffan. Båda barnen sover och Henke kollar på hockey :)

Idag var det dagis och jag hade utvecklings samtal med Oskars fröken. Det var positiva saker som jag fick höra, Oskar är otroligt aktiv och snäll :) Han har börjat tagit för sig i leken men han har aldrig slagits, vilket jag tycker är skit bra :) När jag hämtade prinsen berättade dom att dom hade varit ute hela dagen och även ätit lunchen ute :)
Efter dagis så stannade vi ute och gungade en stund på den stora kompis gungan på gården bredvid :)


När vi kom in så gjorde Oskar genast iordning "muren" in till hans rum. Theo får absolut inte krypa in eller ens vara inne i Oskars rum. Han tror att Theo kommer ha sönder alla leksaker..


Det hjälper inte ens om vi sitter med. När han inte leker i sitt rum så har han antingen "muren" framme eller så stänger han dörren :/ Vet inte vad vi ska göra.

Och avvänjningen med nässprayen går bra. Jag har inte tagit någon (förutom kortison nässpray igår) på över 48h. Ikväll ska jag testa att vara utan även kortison och bara ha plåstret som faktiskt funkar. Sen hoppas jag att jag är kvitt mitt beroende och sen ska jag aldrig mer ta nässpray :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback