» söndag kväll

Redan söndag kväll, helgen har passerat alldeles för fort. Igår var vi på stan och köpte ben och arm skydd samt ett nytt cykellås till Oskar, så nu kan vi ta ut både cykeln och sparkcykeln :) Något han verkligen har velat göra ett tag.
Vi var även hemma hos pappa och mamma och käkade.

Idag har vi bara varit hemma. Jag har städat och grejat sen har vi självklart hunnit leka en hel del :)




Theo har börjat upptäcka byrån ute i hallen och idag lyckades han äntligen sätta sig upp och ta ut alla kläder :)





Ska snart försöka sova men det kommer att bli tufft. Jag försöker nämligen bli av med mitt beroende.. nässpray. Just nu har jag tagit kortison nässpray+att jag har ett plåster på näsan som hjälper till att vidga på något sätt så mer luft kan passera. MEN de är jobbigt.. jag är täppt och vill bara ge upp..
Vill kunna sova..

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback