» Friska, utveckling och bvc

Hej vännen
 
Hoppas att det är bra med dig? Här hemma är vi äntligen friska och idag fick Oskar gå till dagis och leka. Han har ju hostat väldigt mycket men igår när han var hemma var det sån fart på honom att han nästan klättrade på väggarna och natten till idag var host fri :) Det var en väldigt glad kille som fick leka med sina kompisar :)
 
Måste ju berätta vad som hände igår! Jag skulle bädda rent i våran säng och satte Theo i hans säng med lite leksaker. Helt plötsligt ser jag hur han tar tag i kanten och STÄLLER sig upp :) Jag trodde att det var en engångs förtelese så jag sätter ner honom igen, men nej för sjutton han gjorde om det 5 gånger :D
Haha det var bara att ta fram verktygen och sänka hans säng, som tur var hade jag världens bästa assistent Oskar :) 
 
Idag var det ett besök på bvc som stod på schemat. Blev en lite stressig morgon då jag och Theo vaknade 07.40 och vid 08.25 fick Henke väcka Oskar eftersom han skulle till dagis kl 09.00 och 09.30 skulle jag vara på bvc. Men vi hann iaf :)
Theo är 72cm lång och väger 8930g, han ligger lite under viktkurvan och lite över växt kurvan men det var inget som vi behövde tänka/oroa oss för.
Även hans hörsel testades och det var perfekt. Han följde ljudet precis som han skulle :)
Så stolt över min lilla prins ♥
 
För en stund sen så satt han i sin gåstol och kollade på bilarna som kör föri här utanför :)
 
Ohh så spännande det är ♥
 
Nu sover han lite middag och jag sitter och fryser som bara den. Jävla pissväder och jävla kalla lägenhet. Funderar starkt på att tända alla ljus ikväll..
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback