» Natten och Billig skötväska

Godmorgon vännen
 
Man ska inte ta ut någon lycka i förskott eller är det inte så man brukar säga?
Oskar somnade ju bra igår utan att säga ett ljud om nappen, men det varade väl till cirka 1 tiden då han vaknade och grät floder efter napparna. Så han fick komma in och lägga sig i sängen med mig men han fortsatte dock att gråta så även Theo började vakna till. Efter 40min så somnade Oskar igen men nog var det jobbigt.
Och självklart vaknar han tidigt på morgonen, men då fick Henke gå upp och jag somnade om med Theo :D
Men jag tror nog att Oskar vill bli bebis igen eller vad tror du?
 
Idag så tog jag med mig barnen och tog en promenad upp på stan och på vägen så hämtade vi upp mamma.
Köpte ett snyggt nagellack (får se när jag kan måla naglarna) och en ny skötväska. Eller egentligen så är det en vanlig väska från stadium men det är jätte många som använder dom som skötväskor. Billig och SUPER bra i storleken. Den har alla fack jag behöver och man får plats med mycket även om den ser liten ut när man ser den för första gången :)
Bilden är från stadiums hemsida och den kostar bara 99kr, billigt och bra :)
 
Sen följde vi med hem till mamma och pappa och blev bjudna på middag och det tackar man ju inte nej till. Blev såklart kvar för att leka och busa lite sen hjälpte jag mamma att göra slingor i håret och jag hoppas att hon blev nöjd :)
 
Nu sover båda barnen och jag ska snart borsta tänderna och sova jag också, TRÖTT MAMMA!! Oskar frågade lite efter nappen men inte så att han började gråta. Får se hur natten går, men jag måste säga att jag är riktigt stolt över min prins som blivit så stor och duktig :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback