» Parken, affär och barnmorskan

Hej min vän
 
Igår blev det en sån där dag då man hade fullt upp med roliga saker :)
Vi började dagen med att morgon mysa och ta det lugnt innan vi gjorde oss i ordning för att sen möta upp mamma. Sen gick vi till "tunnel parken" som Oskar kallar den med lite fika. Efter ett tag så kom även en av mina bästa vänner till parken med sina två ungar.
 
 
 
 
 
Det är lite roligt för mellan Oskar och Nellie skiljer det sig 4månader. Nellie föddes november 2009 och Oskar mars 2010. Och det var ett tag sen som dom träffades men det tog inte lång tid innan dom lekte för fullt :)
Mellan Theo och Max skiljer det en dag, Theo föddes 11e aug och Max 12e :)
 
Efter att ha lekt i några timmar i parken så följde vi med hem till mamma och pappa där Oskar och jag började leka affär, något som Oskar tyckte var super roligt :)
 
 
 
Idag så var det dags för dagis igen och jag har varit hos barnmorskan för en återkontroll. Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Plockat och grejjat som vanligt när inte Theo sitter fast i famnen (vilket är typ hela tiden)
Nu är det snart dags för kvällsmat sen ska Oskar nattas. Och efter det ska jag göra något jag har längtat efter sen vi tog ner badkaret, lägga mig i ett VARMT bad och bara njuta :D

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback