» Vab igen

Hello Darlings
 
Vilka dagar! Igår och idag var det min tur att vara hemma för att Vabba (vård av barn) Natten till torsdagen så höll Oskar sig själv och mig vaken genom att hosta något förfärligt. När vi väl vaknade efter några timmars sömn så var febern tillbaka så vi höll oss hemma och kurerade oss.
Hela dagen igår höll febern i sig, sen på kvällen kom hostan igång ordentligt igen. Och vad brukar hända då? Jag kan säga att jag har fått tvätta lakan, handdukar, kläder och kuddfodral under dagen. 
Idag så mår Oskar bättre och det är en extrem fart på honom :)
Och när jag ändå har varit hemma i två dagar så har jag passat på att stor städa och putsa alla fönster samt bytit gardiner överallt :)
Känna skönt att börja helgen med en frisk prins och ren lägenhet :)
 
Nu ska vi snart försöka natta prinsen som är i full fart med att bygga en koja. Önska oss lycka till ;)
 
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback