» Tungt Jobbigt och Varmt

Hej vännen
 
Sitter just nu helt utslagen i soffan efter en dag i hettan. Det  börjar bli tungt och jobbigt och då har jag ändå 79 dagar kvar mer eller mindre tills bebis vill komma ut till oss. Jag är varm och svettas och konstant törstig. Ryggen värker som in i helvete, kan inte sitta still på samma sätt en längre stund för då börjar det göra sjukt ont. Jag verkligen känner hur hela jag klagar med hela kropp och själ..  Känner att vi måste köpa hem fläkt/fläktar så man kan vara hemma och sen få sova om nätterna.
Funderar på denna från Clas Ohlson..
 
Får se om vi kommer köpa den nu eller när man får skattepengarna.
 
Idag så blev det en tur upp på stan för att luncha med mamma, Josefine och farmor. Vi gick till Kinamuren och avnjöt en underbar buffé och det var en proppmätt Johanna som lämnade restaurangen. Är faktiskt fortfarande mätt efter allt jag åt.
 
Jag och Oskar har busat hela eftermiddagen och lekt med bilar :) Tog lite kort men dom ligger på kameran som är i köket...  Jaa jag är Väldigt lat just nu.
På kvällen fick vi ett litet besök av mamma och pappa som kom förbi och drack lite kaffe. Alltid lika mysigt :)
Och ÄNTLIGEN är jag klar med min kista :D Nu är den vit och fin precis som jag vill ha den. Ska ta lite kort på den imorgon så du får se förändringen :)
 
Nu ska jag tvätta bort sminket och få på mig pyjamasen sen läsa en liten stund. Imorgon ska det jobbas :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback