» Nya kläder och underbar eftermiddag

Hej söta du
 
Dålig uppdatering.. igen... I know! Men när det inte sker så mycket känns det bara tråkigt att ge inlägg som är helt meningslösa ;)
Idag känns det iaf att jag har lite att skriva om, kul va ;)
 
Oskar har varit på dagis igår och idag och det är en glad kille jag har lämnat dom här morgnarna. Alla barn har tydligen frågat efter min prins så han var/är efterlängtat av sina kompisar :) När jag hämtade idag så ville han inte hem på en gång, han ville leka en stund till vilket var helt okej för mig.
Full fart framåt!!!!

När vi kom hem så fick Oskar se en massa nya kläder som han fått av mormor och morfar. 
Shorts och ett par badbyxor
Och snygga tshirts
Oskar tackar så mycket för alla kläder och en av tröjorna kommer invigas imorgon :)
 
När vi hade kollat på alla kläder så tog vi det lugnt en stund innan det var dags att börja med middagen. Men Oskar tog det liite för lugnt och somnade på mattan i köket.
När Henke kom hem så bestämde vi oss för att gå ut och leka efter maten, något som fick Oskar att bli galen av lycka :)
 
Vi valde att "avsluta" kvällen med en varsin glass på balkongen innan det var dags för lill prinsen att sova för natten.
Kan säga att vi har haft en toppen mysig eftermiddag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback