» Mys dag med familjen

Hej söta underbara du
 
Den här dagen har varit helt otroligt underbar på alla möjliga sätt och vis. Vi har spenderat dagen tillsammans och alla tre åkt hem med leenden på våra läppar :)
Vid 12 tiden idag så satte vi oss i bilen och åkte till husvagnen för att mysa och grilla med mamma och pappa. Oskar somnade i bilen redan efter en stund vilket var skönt för han vaknade ju tidigt. När vi kom fram till campingen så började vi med att gå ner och kolla på båtarna. Oskar var lite orolig att vi skulle bada, men vi sa hela tiden att vi inte skulle göra det för vattnet är alldeles för kallt.

 
När vi hade tittat lite på båtarna så gick vi mot husvagnen, men på vägen dit så stannade Oskar till för att plocka lite vitsippor som han ville ge till mormor och morfar
 
Sen började dagen med mycket lek, busande och skratt :)

 
 
Vi har verkligen haft en underbar dag och jag har njutit för fullt. Har fått lite färg på bröst armar och ben och även Henke kom hem med färg på kroppen :) Vi har alla njutit och vi sa flera gånger på vägen hem vad mysigt vi har haft idag :) Tack mamma och pappa för att ni bidrog med det myset och trevligheterna och den underbart goda maten ♥
Oskar somnade redan strax efter 19 så trött var han :)
 
Nu ska jag kvälls mysa med mitt stora hjärta innan jag kommer slockna för natten :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback