» Lördag :)

Hej vännen
 
Imorse fick jag mig sovmorgon fram till kl 09.30 då Henke gick upp med Oskar. Var väldigt skönt att sova ska jag säga dig. Vid halv elva tiden så drog grabbarna upp på stan och lämnade mig ensam i en och en halv timme. Vad jag gjorde då? Passade på att städa undan och dammsuga av :D Haha ingen vila här inte.
 
Sen fick jag ett samtal från min syster då hon frågade om jag och Oskar ville följa med ut till husvagnen vilket vi gärna gjorde. Blev en mysig dag där ute med mycket sol och lek.
 
När vi åkte hem hann vi knappt åka 10 min innan Prinsen somnade i bilen. Fick väcka på honom igen inne i stan men han somnade om gott i våran säng kvart över åtta.
Börjar känna mig lite trött jag också så vi får se hur länge jag orkar vara vaken trots min långa sovmorgon :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback