» Lek, kalas och trött prins

Hej vännen
 
Idag var det kalas dags för min kusin Hampus som fyller 17 år idag! Min "lilla" kusin är inte så liten längre ;)
Men innan vi åkte dit så spenderade vi en stund ute på gården och lekte i sandlådan, och idag skulle Oskar ha med sig sin stora grävmaskin ut.
Väntar på morfar och mormor :)
 
På kalaset så bjöds det på gofika och tårta, mums. Självklart blev det mycket skratt och prat när släkten samlas. Och när Oskar sprang iväg och lekte med Oliver så passade jag på att gosa med lilla Louie som var där. Söt unge :)
När vi kom hem för knappt en timme sen så ville prinsen ha gröt till kvällsmat, och medans jag gjorde den så höll Oskar på att somna i stolen. Blev några skedar med gröt innan han somnade gott i sängen. Allt busande och lekande med Oliver gjorde susen tror jag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback