» Dop och lek parken

Hej vännen
 
Kom hem för en timme sen efter en mysig dag med dop och middag hos mamma och pappa. Dopet var jätte mysigt och jätte fint :) Eftersom jag har lovat min kusin att inte lägga ut bilder på hennes lilla skrutt så får du nöja dig med bilder på annat från dagen :)
    Oskar, mormor och tant Stina

            Oskar var jätte duktig hela tiden i kyrkan :)
        Oskar och Hampus
       Min lilla prins vet hur man får uppmärksamheten ;)
Tur att jag packar med en målarbok ibland ;)
 
Nere i församlingshemmets hus så fanns det ett jätte fint lekrum som Oskar fick leka i :) Mycket roliga leksaker fanns det att välja bland.
 
Oskar fick paket idag av Annelie och Uffe. Dom var ju i Thailand när han fyllde år så han fick sin present nu :)
Ett golf set :) Något Oskar tyckte var jätte roligt :)
 
Efter dopet så följde vi med mamma och pappa hem för att äta lite middag. Sen blev det en tripp ut till lekparken så lilleman fick springa och busa lite extra.

 
Och så här såg jag ut idag ;)
Nu börjar magen bli jätte stor :) Och den spänner och stramar ofta. Lill skrutten rör sig mycket och det blir en del knuffar och sparkar under dagen ♥ Idag går jag även in i v 27, vart tog tiden vägen?! :) Snart har jag en till liten skrutt här hemma som jag kommer älska mer än livet själv. Två små skruttar som kommer ge mig glädje kärlek och mer lycka än vad jag kommer förstå ♥
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback