» Dålig kass uppdatering

Hej vännen
 
Snacka om kass uppdatering, men dom senaste fem dagarna har varit händelselösa så det har bara känts meningslöst att skriva. Nästa vecka blir nog annorlunda. Oskar ska återigen börja som 15 timmar på dagis så han kommer vara där tis-tors 8.30-13.30 :) Ledig med mig på måndagar och fredagar :)
 
Igår så blev det en tur till mormor och morfars grav tillsammans med mamma och moster Anna. Den blev fin inför sommaren med fina blommor och ny jord :) Var ett tag sen jag var där så det var mysigt att komma dit och "säga hej".
Efter det så blev det en snabb lunch innan min moster skulle jobba. Mamma och jag tog då en promenad upp på stan där vi mötte upp Henke och Oskar. Blev ett besök på biblioteket där jag lånade två böcker om hur det är att få syskon. Ska läsa dom för Oskar :)
När allt det var klart så blev det grillat hos mamma och en kär återförening med syster yster som kom hem igår :D
Oskar fick en jätte fin sparbössa som hade kakor i sig. Ska fixa kort sen :) 
 
Nu har jag precis tuggat i mig två smörgåsar och dammsugit av här hemma. Var en sandlåda i hallen..
Och om ett tag så kommer Milla och lilla Felicia på besök :D
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback