» Är det dags igen?

Hej vännen. 
 
Usch denna helg blev inte alls som jag hade tänkt mig. Gårdagen slutade med hostanfall och kräkningar. Usch :(
 
I Fredags tog jag och Oskar bussen hem till Josefine en stund. Har en massa bilder på kameran, men det får bli imorgon istället. Där blev vi bjudna på lunch och hade en super mysig dag :)
 
Igår så hade jag och Oskar en mys dag för oss själva :) Henke var på hockey och träffa lite kompisar.
Lagom när melodifestivalen började så somnade Oskar i min famn. Han var jätte trött. Men han vaknade till när
kl var ca 22 och hostade så han fick ont. Fick tvinga i honom medicin men hälften spottade han ut. Sen satt vi och mös i soffan innan jag fick honom att somna om i våran säng.
Tyvärr var det bara start skottet, för under natten vaknade han 2 gånger och hostade till han kräktes, sen ville han så klart inte somna om. Han låg säkert vaken en timme och hostade innan han sov igen. Fick ge honom ytterligare en dos med medicin.
Imorse vaknade han kvart över 6, klarvaken, men han var snäll och låg och gosade en stund innan vi gick upp.
 
Förmiddagen så lekte vi och hade det skönt. Han hostade inte så mycket men han var otroligt gnällig (inte konstigt) så just nu håller jag tummarna på att han INTE är på väg att bli sjuk. Trots det så har vi pysslat och gjorde både hand och fotavtryck :) Något Oskar tyckte var extremt roligt, speciellt fötterna där det kittlades lite extra mycket :)
Den bilden sitter på kylskåpet :) Världens finaste och sötaste händer och fötter! ♥
 
Runt 12 tiden så somnade vi i soffan och sov middag i 3(!?) timmar! Skönt och väl behövt.
Sen var mamma och Josefine här en stund. Hjälpte mamma att bleka utväxten på huvudet.
 
Kl 21 fick jag Oskar att sova och snart ska jag också sova. Tyvärr är jag inte sådär jätte trött, blev nog lite för mycket med 3 timmars sömn på dagen. Men men, vi var trötta och behövde det.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback