» Världens bästa och Ikea

Hej hopp!
 
Jag har säkert sagt det tusen miljoner miljarder gånger att jag har världens bästa föräldrar men det tåls fan att säga det tusen miljoner miljarder gånger till :)
Världens bästa mamma och pappa! Älskar er ♥♥
 
Idag ringde pappa mig och frågade om jag och Oskar ville följa med till Ikea så jag kunde köpa min badrumsskåp/hylla som jag har pratat om i evigheter. Självklart sa jag :D
Vi hämtade också upp mamma som hade en delad tur på sitt jobb så passade vi på att äta mat Ikea när vi ändå var där :)
 
Nu ska jag snart med mycket hjälp från min lilla groda bygga ihop skåpet så visar jag resultat senare när jag fått i ordning i badrummet. Ska styla om där inne så det får sig ett "litet lyft" :)
Idag så kommer även Henke hem från Norrköping och bråvalla festivalen.
 
Stort och tungt paket, tur att pappa är stark ;D

Tack SÅ HIMLA mycket för att ni tog med mig till Ikea mamma och pappa ♥
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback