» Presenter och storhandling

Hallå där söta du
 
Fy FAN vad äckligt varmt och kvavt det är! Jag bokstavligen talat smälter bort!! Usch för att vara gravid under sommaren ;)
Idag har jag/vi hunnit med mycket. Vi vaknade redan halv sju imorse av att Oskar cyklade runt här hemma (!?), och då är det ju bara att gå upp och få honom att inse att det är för tidigt att cykla inne. Istället satte vi oss och åt frukost i godan ro innan vi skulle till dagis halv nio. Men innan det så hann jag rensa frys, kyl samt börja frosta
av frysen. Det är nämligen så att min karl glömde stänga frysen en kväll och det upptäckte jag dagen efter.. Kul va?? 
Efter att jag hämtade grodan på dagis så cyklade vi till mitt jobb och hälsade på, behövde få min timrapport påskriven också. Och när jag kom dit så visade det sig att jag hade en present liggandes som jag fått av en liten pojke som ska börja skolan, SÅÅ himla gulligt :D Fick också en choklad ask av AnnaMaj :D
 
Vi stannade kvar en stund och lekte lite innan det var dags att cykla hem och möta upp Henke för idag var det nämligen också dags att storhandla. Vi åkte till Willys i västhaga så Oskar var hos farmor och farfar en stund och lekte lite :)
På vägen hem stannade vi till och köpte med oss McDonalds hem, tjocka vi är ;D
 
Oskar somnade för en stund sen när jag läste Emil i Lönneberga, och jag har hunnit bädda rent i våran säng och nu ska jag hänga upp tvätten som är i tvättmaskinen.
Imorgon ska jag nog BARA ligga ner och Vila HELA dagen...
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback