» Movies

Hej mitt i natten ;)
 
Ojoj är lilla Johanna vaken fortfarande kanske du undrar nu? Jajemensan så är det. Men det är bara för att jag har haft en super mysig kväll med min underbara syster som åkte hem för bara en liten stund sen.
Efter att grodan somnade för natten så drog vi fram alla onyttigheter och kollade på inte bara en, utan två filmer :)
Wallander - Den orolige mannen och Wallander - Försvunnen
 
Den bästa var den vi såg sist, Försvunnen, en riktig nagelbitare. Och både jag och Josefine satt och höll för ögonen och frågade och funderade på vem mördaren/skyldige kunde vara. Otippat ;)
 
Nu funderar jag på om jag ska krypa ner i sängen och sova eller om jag ska läsa lite ut Elsas Hemlighet.. Blir nog att sova om jag ska vara ärlig. Har ju en treåring som säkerligen kommer vakna tidigt imorgon ;)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback