» Lek, städ och lite annat

Hej hopp
 
Gårdagen blev lugn och skön. Följde med mamma till läkaren som moraliskt stöd sen hjälpte jag henne att få hem deras storhandling på cykeln, inte illa ;)
När jag hade gjort det var det dags att hämta min lilla prins på dagis och efter det var vi ute i parken HEEEELA dagen :) Vid halv tre kom Maggan och Micke och hälsade, tätt följda av Marika och Magnus som också ville säga hej. Slutade med att jag gick in runt kl 16 och vilade lite medans prinsen stannade kvar ute med farmor/farfar och faster. Dom grävde i sanden, lekte med vatten och cyklade tills dom kom in med en trött kille kl 18. Det var snabbt in i badet, äta kvälls gröten, borsta tänderna och sen läsa lite Pippi. Han dock bara läsa två sidor sen sov han djupt och gosigt :)
 
Idag så har det städats och fixats här hemma då det (enligt mig) sett FÖRJÄVLIGT ut. Men nu är det rent och fin överallt :D
När jag hämtade min lilla skrutt på dagis så berättade han att dom hade haft midsommarfirande på dagis :) Dom hade dansat kring stången, ätit glass med jordgubbar och grädde och sjungit för fullt. Även raketen hade barnen gjort ;) Så Oskar har glatt sjungit för oss hela dagen, små grodorna, vi äro musikanter osv. Så nu kommer jag kalla min lilla prins för min lilla groda :D Hihi
Vi har även hunnit med att leka i parken ett tag innan det var dags att åka hem och fixa middagen
 
 
 
 
På eftermiddagen kom min lilla pappi hit och hjälpte mig att byta ut byrån i Oskars rum mot en annan. Kände att jag ville borra fast den i väggen så den inte kan ramla på min groda.
Och FAN vad bra det blev. Oskar har en byrå med extra mycket plats och nu har jag och Henke en varsin istället för att vi ska dela som vi har gjort i snart tre år.. Kan verkligen inte förstå hur vi har lyckats med alla kläder.. Men nu ska han ha en och jag ha en... Frågan är om bebis kommer behöva en egen eller om man ska undvara 1/2 lådor från någon av våra byråar.. Vad tror du????
Iaf som tack för att pappa kom och hjälpte oss så hade jag bakat en äppelpaj och gjort vaniljsås :)
 
Nu sover grodan och jag ska fixa lite med mina trasiga naglar och kanske kolla på film :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback