» Jordgubbs planta och cykel/promenad

Hej vackra du
 
Idag efter att jag lämnat av plutten på dagis så gick jag hem, plockade och städade undan sen somnade jag i en timme. Ganska skönt om jag ska vara ärlig. Hade Oskar sovandes inne hos oss inatt och han låg tätt intill mig hela natten, vilket gjorde att det blev lite svårt att sova :)
Efter dagis så gick jag och Oskar och köpte blommor för att pynta balkongen :) Tyvärr så passade inte mina amplar jag hade på förra balkongen så imorgon får det bli att köpa nya så jag kan göra klart. Men vi köpte en annan rolig sak nämligen 2 jordgubbsplantor som just nu pryder balkong bordet. Ska bli spännande att se om vi kan lyckas få några jordgubbar i sommar :)
 
Efter middagen så gick vi alla ut på en promenad, eller Oskar cyklade :)
 
 
Vi stannade även till i en park så lillen fick springa av sig lite :)
 
Nej nu ska jag gosa ner mig i soffan bredvid min karl och läsa lite ur Keplers senaste bok, Eldvittnet! Ha en fortsatt trevlig kväll :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback