» En toppen dag

Hej världens bästa du
 
Jag har precis burit in min lilla groda i sängen då han somnade helt utslagen i soffan :) Vi har myst nu på kvällen och ätit popcorn och tittat på film :)
 
Idag har vi haft en super mysig dag med mormor. Vi började dock dagen med att gå till dagis för att ge fröknarna våra paket, och tur var det för en skulle vara ledig nästa vecka. Dom blev så klart glada och ett litet kram kalas blev det också :)
Sen kom mamma/mormor till oss, drack lite kaffe innan vi åkte ut på dagens äventyr. Gjorde ett snabbt stopp på ÖoB för att köpa schampo och balsam.
Efter det blev det att parkera cyklarna i Wadköping för att sen åka båt över till Stora Holmen för att leka och åka lilleputte tåget osv :)
Det var VÄLDIGT spännande att åka båt :)
Sen gick vi och kollade i akvarier källaren på djuren som fanns där. Tacka fan så fanns det inga ormar men däremot en STOR VIDRIG HÅRIG SPINDEL. Fy fan vad VIDRIGT!!
Något konstigt djur som bodde i vatten..
En tjockis Ödla
Alltså, ser du hur ÄCKLIG den är eller? Usch!
När vi tittat på "djuren" så var det dags att åka lilleputte tåget, och denna gång så åkte även jag med, trots mammas "roliga" kommentar : Får du plats då? ;)
Haha JAA det fick jag faktiskt.
 
Oskar ville så klart köra trampbilen också.
Vi övade på trafik regler, stanna när det är rött!
Tänkbart för en del föräldrar
Bilen behövde självklart tankas
 
När tiden var ute för trampbilen, man får bara köra i 30 minuter, så var det 20 min kvar innan båten skulle ta oss över vattnet igen. Så jag och Oskar passade på att åka lite med elbilarna också :D
Tjockis på hjul ;D
 
Efter Stora Holmen så besökte vi Wadköping där vi åt en glass sen letade vi efter en liten butik där en bekant till mamma sålde sina smycken. SUPER FINA!! Köpte mig ett par örhängen men jag såg hur mycket som helst som jag ville ha, men det skulle blivit dyrt om jag köpt allt ;)
Kan visa örhängena imorgon :)
 
Vi har också hunnit med att äta middag hos mamma och pappa samt lekt lite där innan vi åkte hem och hade fredagsmys. En Toppen dag helt enkelt :)
 
Ska faktiskt själv göra mig i ordning sen lägga mig och läsa min "snusk" bok, 50 nyanser av Honom. Om du inte har läst dom, GÖR DET!! ;D
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback