» Bada och inlämnad mobil

Hej vännen
 
Igår på nationaldagen så valde vi att åka ut till husvagnen och njuta av det fina vädret :) Det blev en toppen dag med strålande sol och Henke, Josefine och Matilda tog årets första premiär dopp i hjälmaren :)
 
Får se när jag vågar bada ;)
Oskar vägrade bada eller ens känna på vattnet, men att plaska lite i en balja vid husvagnen var helt okej :)
 
Det blev iallafall en toppen dag! Henke lyckades dock bränna upp sina axlar så vi får smörja in dom titt som tätt.
På kvällen tog jag mig en tur hem till Viktoria för lite skitsnack :)
 
Idag så har vi redan hunnit varit iväg och lämnat in min mobil på lagning. Tyvärr verkar det som att det kommer ta upp mot 2 veckor att få den fixad så jag får ha min sketna gamla htc så länge.. Men jag drar mig för att ens starta den, så mycket ogillar jag den...
 
Lite senate ska vi på student mottagning då min "lilla" kusin Oliver tar Studenten idag. Han kommer få en dag fylld av glädje så det ska bli så roligt. Tyvärr orkar jag inte vara där när han springer ut då värme, folksamling, höggravid och en 3åring känns för mycket för mig :(
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback