» Lördag :)

Hej vännen
 
Kör ett inlägg med bara text idag lovar att imorgon bjuder jag på lite bilder :)
Idag så hämtade Josefine upp mig och Oskar så drog vi ut till husvagnen och mös i det fina vädret. Även Anna och Niklas var där så vi var några stycken :) Mycket prat och lek med andra ord. Oskar sparkade boll för fullt och det blev även en del frisbee kastande. Ett under att han inte somnade på vägen hem, men det var inte långt ifrån. Jag och Josefine babblade på som tusan och frågade honom en massa frågor så han skulle vara vaken den sista biten. Och det var han, vilket resulterade i en unge som inte inte alls ville sova men tio över åtta somnade han gott i sängen med nallen Osso i famnen :)
 
Nej nu ska jag bära tillbaka blommorna som står inne i duschen. Oskar och jag tyckte att dom såg så ledsna ut så grodan fick ge dom en rejäl dusch så nu ska dom ut på balkongen igen.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback