» Ingen spjälsäng än, men bebis kläder blev det

Hej hopp min vän
 
Blev ju inte som jag alls hade tänkt mig att "boa" idag.. När jag skulle montera ihop spjälsängen så ser jag att det fattas 2 träplugg, så jäkla typiskt. Henke lovade mig att han ska till sitt jobb på måndag och ta med sig lite träplugg hem så vi kan få upp sängen :) Han gick ju på semester i fredags, en vecka tidigare. Men vi tänkte samtidigt passa på att kasta våran trasiga bokhylla (som vi nu har monterat ner och ställt uppe på vinden) så, två flugor i en smäll :)
 
Men jag hittade en del kläder som ska tvättas och rengöras som bebis kan ha :)
 
Det enda jag inte tyckte att det fanns gott om var stl 50, för nyfödda. Så jag beställde hem lite från hm, jag vet det kanske är onödigt, men jag vill ha lite att välja på.
Och detta blev det som klickades hem
 
 
 
Nu ska jag sätta mig framför en fläkt igen och försöka att inte svimma i denna värme. Kanske skulle ställa sig i en kall dusch..
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback