» Onsdag

Hej fina du
 
Efter några dagar då jag inte har varit mig själv, är jag nu tillbaka. Har inte mått så bra, har mest tagit det lugnt och myst med mina killar :)
Så bättre sent än aldrig, en liten bild serie på vad jag fick när jag fyllde.
Kaffebryggare av pappa, mamma och syster. Snygg som tusan och jag kan ställa in en tid på kvällen och få kaffet klart dagen efter. Toppen bryggare helt enkelt :)
Blommor av familjen Larsson
Tulpaner av mamma pappa och Josefine
Ljuslyktor av svärföräldrarna och svägerska.

Jag fick även läckra örhängen (av moster Anna med familj), pengar(moster Anna med familj) och en underbar gosig filt(svärföräldrarna och svägerska) men jag har inte hunnit ta kort på det(läs glömt!)
Nu är vi återigen inne i vardagen. Oskar har börjat på dagis igen, än så länge bara 15 timmar men det är bra för honom. Han sprang in med glädje igår när vi kom på morgonen och det var en glad kille jag hämtade igen halv två. Idag var han lite nyvaken när jag hämtade men glad var han "Mamma du kom och hämta mig" :) Ja så klart att jag gör min älskade :)
Så vad har jag gjort då när jag har varit hemma själv? Igår så låg jag och kollade på Gossip Girl hela tiden om jag ska vara ärlig, men idag så gick jag och la mig och sov i två timmar. Jobbiga men effektiva dagar har jag haft ;) Oskar blev så glad tidigare under kvällen för att han fick popcorn när han kollade på film :)

En annan sitter och kollar på hockey just nu, period paus så jag passar på att göra ett långt inlägg. Oskar ska snart sova, dagis imorgon igen, men än sålänge så leker han med bilar :) Henke är på väg hem efter en arbetsdag, men tyvärr kommer han inte vara hemma än på några timmar då han ska åka från Orsa eller hur det stavas. Kommer nog att sova när han kommer hem  :( 
 
Nu ska jag börja förbereda Oskar på att det snart är läggdags :)
 
Kärlek ♥
 


farmor
09 Januari, 2013 - 19:44

Hoppas du mår b-ttre nu Oskar mäste vara v-rldens roligaste pojke man skrattar åt honom varje gång vilkden himla tur vi har som har honom som livar upp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback