» Jag är GRAVID :D

Nu kan jag äntligen säga det jag har velat säga sen jag fick reda på det den 13 december 2012!
 
JAG ÄR GRAVID :D :D Bebisen är beräknad till den 16e Augusti men det kan ju bli mer eller mindre när vi ska på ultraljudet. Idag fick vi iaf se våran skatt när vi gjorde KUB-testet. Och han/hon låg så fint där inne så barnmorskan kunde mäta ordentligt och allt såg jätte bra ut :) Hjärtat slog fint och ja det är helt magiskt :D
Jag kunde inte vara lyckligare! ♥♥♥ Jag är 11+4 dagar så inne i gravid vecka 12 :D
 
Hihi bebis ligger och tänker med handen mot pannan ♥
 
Kärlek


Anonym
31 Januari, 2013 - 16:46

Oh vilken fin bild man ser verkligen att det är en bebis,vårat barnbarn<3 ska bli spännande:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback