» Lördag kväll

Hallå där
 
Här hemma har vi precis vinkat hejdå till Josefine. Tidigare idag så var hon och jag ute på Marieberg en sväng och gick i alla affärer. Super mysigt :) Blev lite shopping, två toppar och ett par tights. Var ute efter ett par mamma byxor för jag vill inte leva hela min graviditet med thigts men dom fanns inte i min stl. Så det blir att kolla på nätet och se om dom finns där och beställa hem.
Så här såg jag ut idag, och ser du, bebis magen syns redan :) Och idag är jag i v14 (13+0)
 
Självklart har vi kollat på melodifestivalen nu ikväll. Blev lite chockad att inte shw (Pernilla Wahlgren) inte gick vidare, men att sean banan skulle gå vidare det visste man :)
Oskar har precis somnat, han var så trött så vi hann inte ens borsta tänderna ikväll. Vi får borsta riktigt noggrant imorgon bitti istället.
En annan ska snart tvätta bort sminket, men innan det ska jag titta på Yrrol som visas på Tv11.
 
Kärlek
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback