» Familjemys, hockeymys och sovmorgon

Godmorgon min vän
 
Här hemma fick vi sovmorgon till kl 8, inte illa :) Visserligen så var Oskar vaken till strax efter 22 igår och tittade på hockeyn med mig. Vi gjorde det mysigt och poppade popcorn, drack cola och tände ljus. Super mysigt :)
Och ännu roligare blev det ju när Örebro vann med 4-2! Oskar hejjade ordentligt genom att ropa/säga "Hejja Örebro" flera gånger. Sen att jag fick honom att säga "krossa Dif" blev bara en bonus ;)
 
Igår så fick vi besök på förmiddagen av Oskars farmor och faster. Oskar fick en fin bok och ballonger, så nu har vi ännu mer ballonger på golven. Kameran kom aldrig fram under besöket då jag vet vad min svärmor tycker om den ;)
Det blev även en promenad till mamma och pappa igår då det bjöds på tacos! Eftersom Henke inte är så förtjust i det så tar man alla chanser som finns när det bjuds. Men vi blev inte långvariga hos dom för jag kände att jag ville komma hem i tid och se hockeyn hemma. Så Oskar och jag tog sällskap med pappa redan kl 18 då han gick mot hockeyn. Oskar blev lite ledsen för han trodde att han skulle få gå och titta på hockey med morfar :(
Både jag och Henke vill köpa biljetter till familjeläktaren och ta med Oskar på hans första riktiga match, men samtidigt så frågar vi oss själva om Oskar är redo för det eller om han är "för liten" än. Det är ju hemma match nästa helg igen så vi får fundera under veckan :)
 
Idag blir det nog att bara vara hemma och mysa. Kanske till och med baka en liten morotskaka, blev så otroligt sugen på det! Sen är det ju lördag så vi ska självklart till affären och köpa godis till prinsen ♥

Avslutar detta inlägg med en bild på magen där våran andra lilla prins/prinsessa växer för fullt ♥
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback