» Blommor och nya ytterkläder

Hej vännen
 
Hur är det? Med oss alla här hemma är det bara bra. Eller jag och Henke har åkt på en liten förkylning, men vi står på benen iaf :) Nu hoppas jag bara att Oskar inte får den och blir sjuk :)
 
Äntligen är det fredag! Den här veckan har jag fått jobba lite fler tider, men det klagar jag inte på. Känns bra att jobba :) Och jag ska göra det så länge jag orkar :)
Idag efter att jag slutat jobba och hämtat min lilla prins på dagis så blev det en tur till affären (som vanligt), men det blev även en sväng in till blomster affären. Blev en super fin bukett med tulpaner som får liva upp köket lite :)
Jag har även hunnit att städa och plocka undan lite så det är fint nu när det är helg :) Sen kom Henke och hämtade upp mig och Oskar sen tog vi oss en biltur till Marieberg köpcentrum. Nu har Oskar fått en ny jacka och ett par överdrags byxor. Blev otroligt nöjd med vad jag hittade.
Jackan kostade 200 kr och det är stl 104, lite stort men då kan han förhoppningsvis ha den till hösten också.
Byxorna kostade 350 kr
 
 
Lite stor men den funkar :) Oskar sa det hela tiden i bilen att nu har han fått nya kläder för hans overall är för liten. Och så sa han "Mamma jag är ju en stor pojke nu" :) Ja det är han verkligen :)
 
Nu sover lilleman och det är ett under att jag fortfarande är vaken. Hela den här veckan har jag somnat innan kl 21. Men jag är trött, jag ska inte ljuga. Ska bara orka resa mig från soffan och gå till badrummet och tvätta bort sminket. Jag är lat eller orkeslös om det låter bättre..
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback