» Underbar dag och trött prins

Hallå där söta du
 
Jag kan nog säga det här många gånger men idag kan jag inte bara låta bli, VILKET härligt väder det har varit ute.
Prinsen och jag var ute fram till strax innan halv fyra och lekte i parken. Trots att min blåsa fylldes till bredden och jag ville springa hem och kissa så ignorerade jag det för att vi hade det så mysigt.
Vi har grävt i sanden, åkt rutschkana och blåst såpbubblor. Och eftersom det var så fint väder så gick vi och köpte en varsin glass som vi njöt av i vår värmen :)
 
Efter att vi hade kommit in så dröjde det inte länge förens mamma och pappa kom hit och hälsade på. Pappa skulle hjälpa mig att borra fast Oskars byrå i väggen då en förälders värsta mardröm hände igår.
Oskar skulle vara duktig och ta fram ett par strumpor och hela byrån ramlar rakt ner i golvet. Oskar hamnade som tur var vid sidan om och fick "bara" ett skrapsår på magen och ett litet blåmärke på kinden. Usch så otäckt det var. Innan jag såg att han låg vid sidan om såg jag det värsta framför mig... USCH så idag borrades den fast i väggen så nu ska det inte hända igen!
Tack pappa för att du alltid hjälper oss och ställer upp ♥
 
Nu kopplar vi av i soffan efter denna dag, eller Oskar har redan somnat så han får ligga här ett tag till innan jag bär in honom till hans säng :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback